تعویض شیشه ساعت مچی

تعویض شیشه ساعت مچی، شما نیاز به ابزارهای مناسب و دقت بالا دارید. در زیر یک روش کلی برای تعویض شیشه ساعت مچی را توضیح می‌دهم، اما توجه داشته باشید که هر ساعت ممکن است طرح و ساختار متفاوتی داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از شروع به تعویض، دستورالعمل‌های سازنده را مطالعه کنید و یا به یک تعمیرکار ماهر مراجعه یا مشورت کنید.

  1. ابتدا باید بدانید که قبل از تعویض شیشه ساعت مچی،شیشه به چه شکلی به بدنه ساعت متصل شده است. بعضی از ساعت‌ها شیشه‌های چسبانده شده دارند (مانند ذره بین شیشه ساعت رولکس) که نیاز به ابزار و تخصص بیشتری دارند، در حالی که برخی دارای بسترهایی هستند که با استفاده از ابزارهای معمولی قابل جدا کردن هستند.

  2. پیش از تعویض شیشه ساعت مچی، موتور ساعت را خارج کنید و قطع کنید. برای انجام این کار، معمولاً باید قطعه‌های پشتی ساعت را باز کنید(با احتیاط کامل و بدون آسیب زدن به بدنه ی ساعت) از ابزار مناسبی مانند پیچ گوشتی یا چاقوی جیبی استفاده کنید تا پشت ساعت را باز کنید.

  3. بعد از باز کردن پشت ساعت، به شیشه موجود نگاه کنید و اگر دیدید که شیشه شکسته است، باید آن را با احتیاط بردارید تا با یک شیشه جدید جایگزین کنید. شیشه جدید را به طور دقیق در نظر بگیرید و یا به اندازه مناسب برش دهید یا در صورت نیاز به شکل دهی بیشتر، برای شکل دهی شیشه ساعت از ابزارهایی شیشه بری یا دستگاه های خاص دیگری استفاده می شود.

  4. پس از بریدن شیشه جدید، آن را به دقت در بستر شیشه قبلی تست کنید. اطمینان حاصل کنید که شیشه جدید به درستی قرار گرفته و به همان شکل و اندازه است.شیشه ساعت مچی

  5. در صورتی که شیشه ساعت مچی شما به بدنه ساعت چسبانده شده است، باید از چسب مناسب (چسب های بی رنگ شیشه مثلا چسب دو قلوی بی رنگ) استفاده کنید تا شیشه جدید را محکم به ساعت بچسبانید. در این حالت، برای کار با چسب، دستورالعمل‌های تولید کننده یا توصیه های یک تعمیرکار ماهر را دنبال کنید.شیشه ساعت مچی

  6. بعد از تعویض شیشه ساعت مچی، پشت ساعت را مجدداً ببندید و ساعت را تست کنید(هم کار کرد موتور هم تمیزی صفحه ساعت) تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می‌کند.

تعویض شیشه ساعت مچی

شیشه ی ساعت مچی در شکل‌های گوناگونی از جمله مستطیل، مربعی و. می‌باشد که با استفاده از هر کدام از این شکل‌ها می‌توان شیشه ساعت مچی مورد نظر را تهیه کرد. قیمت این محصول کریستال بسیار بالا می‌باشد و دارای قیمت بالایی است که مشتریان می‌توانند آن را از بازار خریداری کنند. برای خرید شیشه ساعت مچی باید دقت کرد که نمونه‌ای باشد که مناسب با سلیقه هر فرد است. برای شناخت این محصول می‌توانید از نمونه‌های موجود در بازار دیدن کنید. شیشه ی ساعت مچی ضد ضربه بوده و مناسب برای ساخت ساعت‌های هوشمند می‌باشد. این ساعت در رنگ‌های مختلف برای سلیقه‌های مختلف عرضه می‌شود، جنس بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ بوده که می‌تواند حس خوبی را به فرد انتقال دهد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در پی ساعت مچی ضد ضربه و ضد آب هستید پس بهتر است این ساعت در میان لیست خود قرار دهید. شیشه‌های معدنی که شامل سیلیس نیز می‌شود. برای خرید شیشه ساعت مچی ابتدا می‌بایست در نظر داشت که اندازه آن برای شما مهم بوده و برای خرید ساعت مچی باید به سایز مچ دست خود توجه داشته باشید. البته در ساعت مچی مردانه کاسیو نوع درجه یک آن از قیمت بالاتری برخوردار بوده و کیفیت بالایی نیز دارد و برای مصرف کنندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است. خرید شیشه ساعت مچی می‌تواند نقش به سزایی در زیبایی و شیک پوشی شما ایجاد نماید. انواع و اقسام ساعت مچی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. خرید شیشه ساعت مچی از مدل‌های مختلف می‌تواند به راحتی و با یک جستجو ساده انجام گیرد.

قیمت شیشه  ساعت مچی

قیمت تعویض شیشه ساعت مچی نیز به عوامل متعددی بستگی دارد که اگر همه آنها به خوبی لحاظ گردد. بازار خرید و فروش قیمت شیشه ساعت مچی در سال های اخیر پیشرفت خیلی زیادی داشته است. قیمت فروش این محصول کریستال به عوامل متعددی بستگی دارد. شیشه ساعت مچی اصلی که با قیمت های مناسب در بازار خرید و فروش می شود. این محصول که امروزه دارای قیمت مناسبی نیز می باشد دارای ضخامت های مختلفی است که هر کدام را بنا به نیاز و شرایط استفاده خود خریداری می کنید. در ادامه با انواع مختلف شیشه ساعت آشنا خواهید شد. انواع شیشه ساعت زنانه نیز بر اساس سایز آن‌ها تقسیم بندی می شود. برای آشنایی بیشتر با انواع انواع شیشه ساعت با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید. این محصول یکی از مهمترین و رایج‌ترین نوع ساعت مچی در بازار است. شیشه ساعت مچی‌ها بنا به کاربرد و سفارش مشتری ساخته می شوند. خرید این محصول مناسب علاوه بر این که در زیبایی و ظرافت ظاهری ساعت تاثیر فراوانی دارد، در دوام و ماندگاری و عمر مفید آن نیز موثر است. شیشه ساعت مچی در انواع شیشه کریستالی، سرامیکی و سنگی وجود دارند که در ادامه توضیحات کاملی در این باره به شما ارایه خواهد شد. این محصول شیشه کریستالی شیشه‌ای است که از کریستال های شفاف و بی رنگ تشکیل شده است. این کریستال ها، در حرارت‌های بالا پایدار نبوده و در مجاورت با آب دچار مشکل می شوند. امروزه از این محصول به طور گسترده‌ای در صنعت تولید ساعت استفاده می شود. همچنین از شیشه ساعت مچی می توان به عنوان شیشه ضد خش و نشکن استفاده کرد.

تعویض شیشه ساعت مچی

 

دقت کنید که تعویض شیشه ساعت مچی ممکن است مهارت‌های تخصصی و دقت بالا نیاز داشته باشد، بنابراین در صورتی که احساس مطمئنی ندارید، بهتر است به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا از آسیب دیدن ساعت جلوگیری شود.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش