برند ارزان ساعت مچی

برند ساعت Casio به عنوان یکی از برندهای قدیمی و با شهرت در دنیای ساعت، مدل‌هایی با قیمت ارزان و مناسب برای همه کاربران ارائه می‌دهد.

البته برند‌های ساعت زیادی وجود دارند که در مقایسه با کاسیو ارزان‌تر هستند.

به عنوان مثال، برند Timex یک برند ارزان قیمت و محبوب است که به خوبی شناخته شده است.

همچنین می‌توانید به برند Casio Edifice نیز نگاه کنید که در محدوده قیمتی مشابه با کاسیو قرار دارد اما با طراحی ویژه‌ای تولید شده است.

همچنین برند Citizen نیز یک برند معروف و پرطرفدار در بازار ساعت‌های ارزان قیمت است. 

برند های  جدیدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هم جدیدا به بازار عرضه شده اند، مانند Megir و Sanda که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب هستند و از نظر ضد آبی هم کيفيت قابل قبولی دارند. 

برند ارزان ساعت مچی

یکی از سخت ترین مواردی که ،در خرید ساعت مچی مردانه وجود دارد انتخاب برند ساعت است. از آنجا که هزاران برند مختلف از این نوع ساعت‌ها وجود دارد، کاملا طبیعی است که فرد در هنگام انتخاب برند مورد نظر برای خرید، دچار سردرگمی شود و انتخاب برند مناسب برایش دشوار باشد.

اگر چه انتخاب یک برند مناسب کار دشواری است ،اما امروزه چندین برند مختلف وجود دارند که توانسته‌اند بازار خوبی را به دست بیاورند و از رقبایشان پیشی بگیرند.

 برندهایی که به خاطر کیفیت عالی محصولاتشان از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند، ساعت‌ها در بازه‌‌های قیمتی کاملا متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و در حقیقت برای هر رنج قیمتی یک برند مناسب و محبوب وجود دارد.

ساعت‌هایی که در این بازه قیمتی عرضه می‌شوند نسبت به ساعت‌های ارزان قیمت طراحی و کیفیت بهتری دارند. اگرچه بیشتر ساعت‌هایی که در این بازه قیمتی عرضه می‌شوند ساعت‌های عقربه‌ای هستند،اما نمونه‌های خوبی از ساعت‌های اتوماتیک و دیجیتال نیز در این بازه قیمتی وجود دارند.

برند ارزان ساعت مچی(از نظر قیمت) برای کسانی مناسب است ،که می‌خواهند ساعت‌های خوب و با کیفیتی داشته باشند اما نمی خواهند بیشتر از ۱۰۰۰ دلار هزینه کنند. در ادامه محبوب‌ترین ساعت‌های مچی مردانه در بازه قیمتی متوسط را معرفی می‌کنیم.

معرفی ۱۰برند ارزان ساعت مچی

  • ساعت کاسیو (Casio)
  • ساعت سیتیزن (CITIZEN)
  • ساعت سیکو(Seiko)
  • ساعت اورینت (Orient)
  • ساعت اسلازنجر(Slazenger)
  • ساعت پولو (U.S. Polo)
  • ساعت سرجیو تاچینی (Sergio Tacchini)
  • برند لی کوپر(Lee Cooper)

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش